KURSUS TAIPING



kursus di Taiping....

sebagai penjawat awam, ni la 1st time aku g kursus. bertempat d Hotel Seri malaysia taiping...
amat bermakna sekali kursus yang aku hadiri ini... bermula dari aku tidak tahu apa2 berkaitan dengan komputer,
hardware,software serta network...bak kate En.Benz Aliff, dunia komputer ni amat meluas untuk kite terokai...
cukuplah sekadar mengetahui apa yang patut kita kena tahu... ilmu yang aku dpt amat berguna sekali utk kerja aku
sebagai juruteknik komputer... hehehehe... tp yang ruginya aku x tanye semua kat tutor tu... hehe... sebenarnya bnyak
benda lg yang aku x tau...

kawan2 lak mmg best... ye lah.. antara juruteknik2 yg dpt g ms tu majoritinya aku da kenal melalui forum n da byk kali
kami gathering or konvoi... x kire la g umah member2 kawen ke g open house ke... member2 juruteknik ni mmg sempoy...
ejam,mohaz,arn,hairy,azie,sue,emy,aida, amie n ramai la... mmg sempoi.. kitorg g karaoke, lepak2 n g jalan2 ke tesco... macam2 la...



MC...

hehehe... klu nk tau ari terakhir kursus tu aku ngn ejam telah dilantik untuk menjadi MC... pengacara majlis tau... x pernah hayat aku
jd MC ni... da la aku ni jenis x leh nk berhadapan dgn org ramai.. huhuhu... kene lak partner aku c ejam tu... adduusss... lagi la hancor...
mn xnya... skali dia ckp... aku gelak.. skali dia ckp aku glak... maka... majlis tu jd cm kelam kabut la... hehehe.. tp xpe... yg penting
pengalaman... klu x mencuba ble lagi kan... pape pon pade yg terase hati pd hari berkenaan... aku mntak maaf la ek... aku ni cuma insan
biasa...


hehehe... pada semua yg da byk membantu aku... aku ucapkan ribuan terima kasih... hehehe... jasa2 kome akan aku kenang sampai bila2....

2 comments:

Zulkifli Mh.D said...

hihi..kalau diingatkan balik..nak ketawa besau aku dibuatnyer....dek teddy ni huwawawa

teddy08 said...

hehehe.. ko ngate aku ek... ampess la ko ni...

Post a Comment