PEMERGIAN YG XPERLU DI TANGISI...

1 Julai 2009...



ni la 1st time aku g KLIA... aku x penah lg g sane... aku g sane utk menghantar TUNANG aku ke Sabah... dalam keadaan separuh redha aku g... hehehe... ni la 1st time gak aku berpisah dgn dia semenjak kami bertunang.... sedeynya rs ati... tuhan je yg tau...
sampai jer kat klang smalam da lewat kul 1 lbh... pas tolg bakal mak mertua aku wat sandwich utk bekalan pg esk aku g gosok baju dia sampai kul 2.30am... ni ler last aku iron kan bju die... pas tu aku g tdo... letih x yah nk ckp la... kul 4 da kene bangun... siap2 kul 5.15 da gerak g KLIA..
kami sampai KLIA seawal jam 6 pg sebb tunang aku nek flight kul 7.30am...

ni picture adik n mak dia.. menunggu sementara dia g amik tiket flight..

tenang aku tengok dia... tp aku xtau dlm hati dia... byk pesanan yg die bg kat aku...



walaupon dlm gmbo ni aku senyum.. dlm hati aku rs cm nk meraung.... so, aku xnk dia susah ati... aku cuba kumpul segala semangat yg ade utk x nangis.... hehehheh.. ternyata aku berjaya.... hehehe...

ni stesyen terakhir sblum dia turun nek flight... mase ni sebak nya... rs nk nangis... tp aku cuba tenangkan perasaan aku... xmo nangis depan org ramai... lg pon die g untuk masa depan dia n mungkin aku gak.... hehehe... insyallah....



n last picture sebelom aku end catatan aku ni... ni la flight yg dia akan naik.. MH2604... hehehe... aku doakan semoga dia selamat di sana.... pas tu aku trus drive bawak bakal mak n ayah mertua aku serta bakal adik ipar aku blk ipoh.... lega rase semuanya da selesai n berjalan lancar.. n aku pon x sesat ms nk blk tu... hehehe...

2 comments:

nenekrock said...

wuuuahhhh cedeyyy uhukss
abe ko gi mana winnnn :S

Zulkifli Mh.D said...

nk buat gumano...huhu

Post a Comment